Verdien sneller geld in uw huis – door uw vrienden en familie te verwaarlozen
Wat is het moeilijkste aan geld verdienen in je huis?
Is het de bureaucratie van de federale overheid? De ontkenning? Het gebrek aan ervaring? De pijnlijke fouten?
Als iemand die al heel lang geld verdient in uw huis, en die andere mensen laat zien hoe ze hetzelfde moeten doen, zou ik zeker moeten zeggen dat het geen van die dingen is.
In mijn ervaring is het moeilijkste om geld te verdienen in je huis, alle personen van wie je houdt en die je ook proberen af te breken.
Het is waar.
Zo zeker als ik dit artikel schrijf, zullen er zeker mensen in je familie, je vriendenkring en vooral in je werk zijn die er alles aan zullen doen om je naar beneden te halen.
Waarom doen ze dit?
Is het omdat ze gemeen, hard en ook een hekel aan je hebben?
nee. Normaal gesproken zijn de advertenties van je vrienden gewoon bang.
Dit is wat ik daarmee aanduid:
Vaak zullen individuen zeker proberen uw ontwikkeling (mogelijk onbedoeld) te stoppen, want wanneer u het "maakt" in wat u doet, zullen ze beginnen te beseffen dat ze meer alleen moeten doen.
Ze willen allemaal wat jij hebt en gaan na, maar veel mensen hebben niet de drive en ook niet de moed om ervoor te gaan.
Als jij het dus haalt, zullen ze zeker begrijpen dat er geen enkele reden is waarom ze het ook niet zouden halen.
Dit is echt essentieel om te herkennen.
Omdat ik je op dit moment kan verzekeren — het moment dat je besluit om geld te verdienen in je huis en dingen te gaan doen die de keuze vereist (zoals laat opblijven en ook in weekenden punten halen, niet zo veel op pad gaan) , en niet geïnteresseerd zijn in dezelfde dingen die uw niet-ondernemer, familie en vrienden, deelnemers willen), zult u zeker een doelwit zijn. Mensen zullen zeker proberen je af te breken.
Zorg er gewoon voor dat je het niet persoonlijk opvat en ga met niemand in discussie.
Je kunt niet toestaan dat iemand je zo bereikt. Blijf gewoon doen wat u moet doen.
Blijf goed functioneren, leer zowel over marketing als over adverteren en marketing en blijf ook de belangrijke dingen doen waar iedereen anders ook bang voor is of te "uitstekend" om te doen.